Vila Evička

Ubytování v objektu Vila Evička, Sobotka, Český ráj. Kapacita je 13 lůžek. Stravování formou polo penze, snídaně, .Vlastní sociální zařízení na pokoji - toalety a sprchy. Cena ubytování od 300 Kč. Ubytování, levné ubytování, ubytování na horách, chaty, chaty, chalupa, chalupy, penzion, penziony, pension, pensiony, hotel, hotely, kemp, kempy, pronájem, nájem, lyžování, sjezdovky, cyklostezky, turistické stezky a trasy v okolí - Hotel Kavka - Malá Skála, Bartošova pec - Ondříkovice - Frýdštejn, Penzion Loktuše - Mírová pod Kozákovem, Penzion Podháj - Turnov, Vila Chutnovka - Mírová pod Kozákovem, Chalupa U Fany - Roudný, Frýdštejn, Rodinný penzion Světlá - Světlá - Kozákov, Vila Evička - Sobotka, Apartmány na rozcestí - Košov, Lomnice nad Popelkou,

Jen 200m od historického jádra města básníka Fráni Šrámka a přesto pár kroků do přírody. Zámek Humprecht na dosah několika kroků od penzionu. 3 km do gotického hradu Kost. Ze Sobotky 13,8km do Prachovských skal. Autem přes silnici I. třídy 16 je to 16min.

Ubytování ve Vile Evička, to je "levný komfort". Nabízíme ubytování ve dvoulůžkových a třílůžkových pokojích. Pokoje jsou vybaveny TV a WiFi-free, koupelnou a WC. Snídaně a večerní občerstvení na přání klientů. Hotelové pokoje za ceny levných penzionů. Kapacita penzionu je 13 osob. Parkování aut hostů přímo u domu.

Penzion » Český ráj » SobotkaCena od: 300 Kč

Kontakt na objekt

Adresa:U stadiónu 607/ Obec:50743 Sobotka
Telefon: Email:Napište nám zde
Mobil:+420 606 465 400 Mapa:Zobrazit objekt na mapě
Internet:Domovská stránka objektu Vila Evička

Více o objektu Základní informace o objektu

Více o stravování Stravování

Možné ubytování bez stravování. 100 m se nachází výborná restaurace. Snídaně a večerní občerstvení připravíme na přání klientů dle domluvy.

Více o sportu a zábavě Sport a zábava

Pěší turistika:

Naučná stezka Údolí Plakánek.

Sobotka - Humprecht (1,5) - Nepřívěc (3,5) - Kost (7) - Roubenka (8,5) - Vesec u Sobotky (11) - Sobotka (14)

Naučnou stezkou půjdete soboteckou částí Chráněné krajinné oblasti Český ráj. Uvidíte nejvyšší místo Sobotecké kotliny - Humprecht, obnovenou poutní cestou se projdete do Nepřívěce a posedíte na návsi pod korunami lip. Na hrad Kost půjdete kolem místa, kde více než 2,5 století stála Semtinská lípa - symbol Sobotecka. Po stezce z Kosti do Vesce půjdete podél říčky Klenice Plakánkem, nejmalebnějším údolím v okolí. V roce 1990 zde byla vyhlášena přírodní rezervace údolí Plakánek. Dále pod ostrožnou Poráně půjdete kolem Pilského rybníka ke studánce Roubence. Dále potom Veseckým plakánkem kolem bývalých pískovcových lomů a skalního mlýna do Vesce, malebné vesnice s roubenými domky.

Sobotka - Plakánek - Kost - Sobotka

Sobotka nám. - Roubenka (4,5) - Kost (6,5) - Libošovice (9) - Sobotka nám. (13)

Po žluté značce vede trasa z náměstí Boleslavskou ulicí. Projdete kolem městského úřadu, za kterým v městském parku stojí moderní skulptura Dům pod půlměsícem od Claudia Permiggainiho (1991). Dále půjdete přes Osek do Střehomi, což je památková zóná roubené lidové architektury. Kolem rybníka Komorník dorazíte do osady Rašovec. Až dojdete ke studánce Roubence, zavzpomínejte na básníka Fráňu Šrámka, soboteckého rodáka, který zde rád sedával. Dále pokračujte po trase malebným údolím Plakánek, nazývaným též Kostelecký důl. Název Plakánek pochází ze 17. století, kdy rodina Plakánků, zde pálila dřevěné uhlí . Kolem rybníka Obora a bývalé hájovny dojdete k jedinečné památce české hradní architektury - k hradu Kost. Na břehu Bílého rybníka od rozcestníku dojdete po červené do Prokopského údolí. Pro průchod údolím doporučujeme, abyste volili hned od jeho začátku polní cestu, která vede středem travnaté nivy za potokem. Červeně značená cesta mezi potokem a skalami bývá totiž zvláště za mokra obtížně schůdná. Dále potom prokopským údolím dojdete do Libošovic ke kostelu sv. Prokopa. Pokračujte přes Nepřívěc do Vesce, který je od roku 1995 vyhlášen památkovou rezervací lidové architektury. Jedinečný komplex roubených domů pojizerského typu se zachoval kolem okrouhlé návsi. Na konci trasy dojdete k soboteckému koupališti a pokračujte dále pak po žluté k zámečku Humprecht.

Ze Sobotky se můžete vydat k Máchalovu mlýnu ve Střehomi, kde se natáčela pohádka S čerty nejsou žerty. Vhodné pro kočárky a vozíky.

Vydejte se také po silnici k obci Vesec u Sobotky. Zde se natáčel film Jak dostat tatínka do polepšovny. Právě odsud jsou scény s hasičskou stříkačkou Máňou. Jeden z místních domů u rybníka posloužil jako obchod. V obci jsou i některé záběry Vaška, tatínka i maminky na kolech. Obec si zahrála i v jiných pohádkách a filmech. Obec je vyhledávaná českými i zahraničními filmaři pro svou jedinečnou atmosféru. Ve Vesci najdete památkovou rezervaci s unikátním souborem roubených zemědělských usedlostí, postavených většinou v 18. a 19. století.

Ve Vesci se také mimo jiné natáčel film Přijela k nám pouť.

Cyklostezky:

Napříč Jičínskou pahorkatinou

Začněte trasu ze Sobotky po silnici na Mladějov nebo z náměstí po pěší zelené stezce, která se napojuje na tuto silnici. Dojedeme po zelené do Stéblovic a pokračujeme po zelené, ke které se brzy připojí cyklotrasa 4011. K Dolnímu mlýnu u rybníka Doly vedou obě. Potom trasa pokračuje přes Troskovice na Trosky a budete postupně stoupat ke hradu do výšky 480 m n. m. Trasu z Troskovic na parkoviště pod Troskami je možné jednoduše přejet po cestě s pěším značením nebo objet po silnici (cyklotrasa). Dále můžete pokračovat z Trosek do Rovenska dvěma variantami: silniční z Troskovic po cyklotrase 4176 nebo terénní po zelené pěší značce přímo do cíle.

Od Sobotky k Turnovu

Vydáme se nejprve podle silničních ukazatelů směrem na Libošovice z náměstí v Sobotce. Po 3 km odbočíme na křižovatce doprava po modré pěší značce a cyklotrase 4012 a pak 4010. Těsně za Libošovicemi na křižovatce ze silnice odbočíme do polí a lesů po červené pěší stezce. Po 3 km nás vyvede na silnici, kde souběžně vede i žlutá a zelená značka. My pojedeme po zelené pěší značce až k restauraci Čertoryje, kde stezka odbočuje vlevo do lesa. Cesty jsou někdy úzké, terénní, ale jednoduše sjízdné. Dojedeme na hřebenovou cestu, která spojuje Valdštejn a Hrubou skálu, zahneme doleva a po červené pěší stezce dojedeme k hradu Valdštejn. Pokračovat do Turnova je možné více způsoby, ale lepší je držet se na červené stezce, která vás dovede na rozhlednu Hlavatici. Od Hlavatice potom můžete pokračovat přes Pelešany doprava nebo přes Mašov doleva až do Turnova.

Ze Sobotky k rybníku Nebáku a zpět.

Ze soboteckého náměstí se vydáme do Staňkovy Lhoty, Šalandy a Samšiny po cyklotrase 4079. Na křižovatce v Samšině odbočíme z doleva a po neznačené silnici pokračujeme do Zámostí, kde opět odbočíme z trasy doleva a po cyklotrase 4011/14 až do Mladějova. Z Mladějova potom po červené pěší stezce k Dolnímu Mlýnu. Dále už není vhodné pokračovat na kole po červené, a proto odbočíme doprava na cyklotrasu 4011, která stoupá přes Křenovy do Slatějova. Tady opět odbočíme doleva po trase 4012 a klesáme k rybníku Nebák. Tady se můžeme v létě příjemně osvěžit občerstvením, přírodním koupáním či půjčením loděk. Dále vede cesta po cyklotrase 4012 silničním stoupáním do Rovně, kde vyjedeme na hlavní silnici a pojedeme vlevo. Asi po kilometru odbočíme vpravo po cyklotrase 4012 a přes Podhůru se dostaneme do Stéblovic. Dále potom po zelené pěší značce, která po čase odbočuje ze silnice nebo můžeme na této silnici zůstat a přes Čálovice dojet do Sobotky.

Jihem Českého ráje - ze Sobotky do Jičína a zpět

Ze soboteckého náměstí po zelené pěší značce se vydáme do Spyšové, kde končí silnice. Potom pojedeme v polích a lesích až do Markvartic. Od Markvartic přechodně přichází silniční úsek přes Mrkvojedy, kde je ve Skuřině opět vystřídán loukami. Zůstáváme na zelené a údolím zvaným Peklo přijedeme k rybníku v Zelenecké Lhotě. Po 3 km se dostaneme do Starých Hradů, kde zároveň končí terénní úsek. Dále budeme do Jičína pokračovat po cyklotrase č. 14, která vede stále po silnici přes Bystřici, Střevač, Bukvici a Vokšice přímo do Jičína. Z Jičína vede západním směrem cyklotrasa 4079 mířící do Březiny a Ostružna. Za Ostružnem končí silnice, pokračujeme po asfaltové cestě, po které souběžně vedou také červená a žlutá pěší značka. Od kapličky sv. Trojice pokračuje krátký úsek vedený po zpevněné lesní cestě, která na silnici do Samšiny či Příchvoje vyústí směrem doprava. Nadále sledujeme cyklotrasu 4079. Zhruba po 2 km odbočíme doprava na Samšinu a dále přes Mackov a Šalandu do Sobotky.

Sobotka - Prachovské skály - Sobotka

Sobotka - Šalanda (3,1) - Zámostí (8) - Hotel Skalní město (11) - Pařezská Lhota (12,9) - Mladějov (16,7) - Roveň (19,7) - Libošovice (22,5) - Semtínská lípa (23,5) - Vesec u Sobotky (24) - Sobotka (26)

Sobotka - Trosky - Hrubá Skála - Sobotka

Sobotka - Podhůra (3,1) - Dolní Mlýn (5,1) - Trosky (9,1) - Borek pod Troskami (13,1) - Hrubá Skála zámek (20,3) - Krčkovice ( ) - Věžák ( ) - Libošovice ( ) - Semtínská lípa ( ) - Vesec u Sobotky ( ) - Sobotka Rybolov je možný na rybnících v Leštině. Jedná se o dva rybníky o rozloze 3 ha, které leží v Českém ráji mezi Sobotkou a Jičínem.

Více o firemních akcích Firemní akce

Více o Silvestru Silvestr 2015 / 2016

Více o last minute Last minute

Fotografie objektu a okolí

Rezervace ubytování a dotazy - email přímo na objekt